vineri, 13 iulie 2012

Transformarea




Cu ceva timp in urma am inceput sa pun deoparte haine vechi,de care ma plictisisem si pe care as fi vrut sa le transform.La inceput a fost o cutie,in timp cutia s-a umplut,iar acum am doua cutii:)
Mi-am zis mereu ca-i timpul sa ma apuc de ele,pana zilele astea cand,chiar m-am apucat.

Primul care a iesit din gramada a fost un maieu de-al meu pe care l-am modificat in mai putin de 30 min.Adjustat bretelele,stramtat in parti,umplut decolteul,cusut doua gaici prin care am bagat o panglica si gata.Crina a fost tare incantata,cum de altfel este ea de fiecare data cand transform ceva.Este atat de uimita si atata ma lauda,ca mor de dragul ei!

Mi-am propus sa eliberez cele doua cutii si nu numai,astfel ca "Transformarea" sa fie un proiect lung ce se va derula tot timpul pe acest blog pentru ca nu-i asa,tot timpul ne plictisim de haine:D

Spor la transformat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu