sâmbătă, 7 iulie 2012

Placuta provocare!

Am scos capul sa va spun ca azi am experimentat un proiect nou si foarte interesant!

Un client m-a rugat sa-i cos un papion in culorile steagului Marii Britanii.Si daca la inceput nu eram sigura ca am materialele in culorile necesare,mai incolo nu-mi imaginam cum va arata.Ma gandeam sa-l cos in doua culori verticale,rosu si albastru,plus alb la mijloc,apoi sa asez culorile orizontale,tot cu albul la mijloc si intr-un sfarsit mi-a venit ideea sa cos un steag in miniatura,plus rosu la mijloc.A fost ceva de bibilit,avand in vedere ca fata a fost creata separat si apoi cusuta cu restul.

De data asta,am atasat materialele peste baza albastra,dar data viitoare am de gand sa fac un quilt in miniatura si neaprat,dar neaprat sa incerc si cu alte steaguri!

Placuta provocarea,n-am ce zice!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu