marți, 12 mai 2015

Paturica interactiva

Din seria 'ce mai coase mama':



Cand vine vorba de aniversarile prietenilor nostrii mai mici sau mai mari, cred ca toata lumea isi imagineaza ca primele lucruri care imi vin in minte ca si cadou, sunt lucrurile create de mine. :)



Ca sunt papioane, sorturi, genti sau pernute, la un moment dat epuizez ideile pentru ca le-am oferit din toate cele facute de mine.



Mai un Craciun, mai un Pasti, uneori fara nicio ocazie, epuizez ideile.



Anul trecut la ziua lui A., prietena noastra mai micuta, m-am gandit sa creez ceva potrivit varstei si primul lucru care mi-a venit in minte a fost o jucarie/paturica interactiva, care sa cuprinda:



-elemente de lipit, in cazul de fata, arici

-elemente de legat, in cazul de fata, siret

-elemente de inchis, in cazul de fata, fermoar



Mergea si mai complexa de atat, dar avand in vedere ca a fost prima realizata vreodata, timpul alocat idei si complexitatea, eu am fost multumita!



Masuri aproximative:40/50 cm
Materialul folosit:fetru

Merge pusa pe jos ca si covoras, dar si agatata de perete.









 Sa am timp, ca de drag si idei dau pe afara!



Cu drag,

Daniela


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu