sâmbătă, 26 mai 2012

Rochite cu fundite

De cand le-am terminat de cusut ma tot gandesc cum sa le pozez.Sa fie in casa pe un fundal frumos sau sa fie afara?Sa fie agatate de ceva sau imbracate pe cineva?
Cum sa fac sa arate in poza exact asa cum le vad eu in realitate?!
Momentul in care m-am decis total a fost cand am vazut-o pe Crinuta imbracata cu una din ele.
Radia...

Pe umeras rochia nu avea decat culoare si cam atat.
Pe model avea viata si multa veselie.

Am sunat cateva prietene mamici cu care am stabilit sa ne vedem intr-o dupa amiaza la apus si sa facem cea mai frumoasa sedinta din tot timpul.Aveam un plan de joaca si amuzament,astfel ca fetele sa nu realizeze ca pozeaza,sa nu se simta stresate intr-un fel sau altul,ce mai...,aveam planuri,dar vremea n-a tinut deloc cu noi.

A plouat si a batut vantul mai mult ca niciodata.

Intr-una din zile,satula sa tot astept momentul acela minunat am luat rochitele la plimbare si am scos o buna prietena la aer.Mi-am zis,daca voi prinde doua ore de soare,acum este momentul,am doua modele,le imbrac si le pozez chiar si cu rochietele mai mici.
Si asa am facut!

Dupa ce am terminat noi de pozat au aparut norii si vantul puternic.
La urmatoarele patru rochite,vom avea patru modele si mor de nerabdare sa le vad.Daca acum cu doua,a fost grozav,imi imaginez cum va fi cu patru.

Doamne,fetitele in rochite sunt delicioase...si daca mai au si-o fundita-bentita sunt mancabile nu alta...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu